poniedziałek, 17 listopada 2014

Kolejny dom, tym razem Afrodyta :)

Projekt domu o wdzięcznej nazwie Afrodyta przypadł mi do gustu od pierwszego wejrzenia. Lubię połączenie kremowego tynku z cegłą klinkierową, a taką właśnie fasadę przewidział dla tego domu architekt. Przyciągnął moją uwagę również kształt domu i kształt tarasu. A potem obejrzałam rzut domu i się zakochałam. Po pierwsze pomieszczenie gospodarcze, do którego blisko jest z łazienki i z kuchni. A do tego wchodzi się do niego również z garażu. To wyjątkowo korzystny układ.

projekt domu Afrodyta
rzut parteru


Główna sypialnia jest z łazienką i z garderobą, to również sensowne rozwiązanie. A pozostałe dwie sypialnie mają drugą, ogólnodostępną łazienkę. Do tego fantastyczne miejsce na szafy, czy też inaczej mówiąc drugą garderobę w przedpokoju, co sprawia, że w sypialniach nie trzeba mieć szaf. Nie przepadam za szafami w pokojach, bo sprawiają, że człowiek czuje się przytłoczony. A tak w pokojach wystarczą komody.

Na stronie z projektami jest wiele zdjęć realizacji tego projektu, ale ja ten dom zbudowałabym dokładnie tak jak jest w projekcie, z taką samą fasadą i takimi samymi oknami, wszystko w tych samych kolorach. I z dokładnie takimi samymi tarasami od strony ogrodu i od frontu, są po prostu bezbłędne.

projekt domu Afrodyta

projekt domu Afrodyta


Dom co prawda jest taki normalny, nie jest jakoś bardzo oryginalny, ale jak na taki zwykły dom jest po prostu piękny i doskonale skomponowany. No i ma jeszcze jedną podstawową dla mnie zaletę, jest parterowy, nie trzeba więc biegać w nim po schodach, a część sypialna jest oddzielona od części dziennej, dzięki czemu można spokojnie przyjmować gości lub oglądać telewizję nie przeszkadzając innym domownikom.


Tak więc nazwa projektu dokładnie trafia w jego charakter, dom jest elegancki, praktyczny, dający poczucie harmonii, a taka właśnie jest grecka Afrodyta. Niewątpliwie projekt domu Afrodyta spełnia wszystkie moje wymagania. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...