sobota, 31 sierpnia 2013

SUKIENKA PATCHWORKOWA

Od dawna nęciło mnie zrobienie sukienki z patchworku, ale to, co wyszło zupełnie nie przypomina tego, co chciałam zrobić. Na dodatek zdjęcia nie oddają kolorów, w rzeczywistości są mniej niebieskie, a bardziej turkusowe czy może morskie. Pierwotnie miałam z tych materiałów uszyć poduszki albo pufę, ale wyszła sukienka, bo takie było zapotrzebowanie.
Na razie zdjęcia w trakcie szycia, bo nie mogłam się oprzeć, żeby nie uwiecznić czegoś pięknego, co mi wyszło. W gotowej sukience to już nie będzie to samo.
Połączenie niebieskiego sztruksu w drobny prążek z czymś, co znalazłam w ciucholandzie i co było jakąś dziwną szatą w stylu chińskim, w kolorze chyba morskim albo ciemnoturkusowym, ze złotym wzorkiem, niestety sztuczne. Nie lubię sztucznych tkanin, ale ten wzór mnie po prostu zauroczył i musiałam to kupić.

patchwork

patchwork

patchwork

patchwork

patchwork

patchwork

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...