sobota, 20 października 2012

PIERWSZY RUCH, CZYLI ZASŁONKI



zasłonki


Zaczynam od mojego pokoju, sypialnia, pracownia, pokój do pracy i wypoczynku, wszystko w jednym, na powierzchni 15 metrów kwadratowych. Właśnie zepsuła mi się żaluzja, stara i brudna i ściana straszy dziurami po kołkach, a słońce o poranku nie daje mi spać. Uwielbiam wschody słońca, ale nie we własnej sypialni, szczególnie w dni, kiedy nie mogę w nocy zasnąć.
Zakupiłam już materiały, takie jak kojarzyły mi się z moim wizjami nowego wystroju domu. 


tkaniny i koronki

Czekałam tydzień aż przyszły, potem chwyciła mnie rwa kulszowa i dwa tygodnie miałam z głowy, ale w tym tygodniu wreszcie, mimo bólu wzięłam się za szycie i zasłonki są już gotowe. 


szczegóły zasłonek

Włocławek i zasłonki
kompozycja z Włocławkiem

ściana z zasłonkami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...